luni, 29 iulie 2013


Aurelian Andreescu - Tu esti primavara mea


melodia se poate asculta aici

Nu-i tarziu
Nu-i tarziu sa cred
Nu-i tarziu sa cred glasul tau si-n mana ta
Si-n privirea ta
Sa cred in ea
Sa visez ca-mi aduci lumini
Insa tu dispari in fum
Si pasii tai se pierd pe alt drum
Te chem acum
Locul tau ca un arbore de-argint mi-a amintit
Ca povestea noastra fara de sfarsit
Va-ncununa intr-o zi
Iubirea mea si-a ta

Refren:
Tu esti primavara mea
Cu ochi de stea si maini de flori
De vrei orice nor tu il alungi
Peste zari cu glas de dor
Tu esti primavara mea
Lumina me si dulci chemari
Departe spre zari cu glas de dor
De dor

Ai plecat
Si in urma ta
Raul n-are glas si ochii mei raman pustii
Si ma-ntreb mereu
Cand ai sa vii
Te ating,
Si-un fragil contur
Se destrama-n vant sii esti un nor si iar te pierd
Esti un gand amagitor
Ai plecat si-ai lasat inchisa-n floarea ce-o purtai
Bucuria intreag-a soarelui de mai
Si ai ascuns un dor in taina stelelor

Refren...

Nu-i tarziu, nu-i tarziu sa-ti spun
Ca iubirea-n zori, rasarit de flori
Nu se poate opri, nu se va sfarsi
Oare-ai sa reviï?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu