sâmbătă, 25 mai 2013

Viata mea cea noua si fara reguli! :)


Sa ne reinventam, zic!

Exista intamplari din viata noastra peste care nu putem sau ne este foarte greu sa trecem...
De ce e atat de greu sa acceptam o noua realitate? Un nou eu? O noua viata? Eu una ma lupt de aproape trei an sa ma inteleg pe mine, si inca n-am reusit.

De cand eram mica si ma certam cu ai mei, imi propuneam sa-mi schimb cumva viata...bineinteles era doar praf in ochi. Dupa cateva zile de furtuna interioara totul revenea la normal.

Asa ca, pentru ca m-am suparat tare inca o data, am decis sa schimb ceva: si nu ma refer numai la viata mea, dar si la modul meu propriu de a o aborda. Am decis ca nu mai vreau reguli in viata mea, nu mai vreau bariere, nu mai vreau alb si negru... vreau libertate, incredere in mine, zambete in jurul meu, sanatate, creativitate, inovatie!

Ia sa vedem ce iese! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu