luni, 3 septembrie 2007

Cum se fac visele?

Astazi tot scormonind prin mintea mea, mi-am adus aminte de o poezioara pe care o spuneam cu mare mandrie pe la 3 ani. Siii...motivul pentru care m-am hotarat s-o pun pe blog este ca sa ma laud ca stiu si eu macar o poezie cap-coada, nu ca altii care pot sa recite ore in sir :p.

Cum se fac visele?
Visele se fac asa...
Se intind pe nicovala
Picaturi de oboseala
Dintr-o floare... o petala
Un creion, o calimara,
Trei stelute, doua cuburi,
Un tractor fara suruburi,
O tichie de pitic,
Bucuria cea mai mare,
Si necazul cel mai mic.
Iar pitici cu sort de piele
Le lovesc cu ciocanele,
Mai punand si-un polonic
...de nimic.
Dupa ce le pun in prese,
cu trei feluri de cerneluri,
Visul iese minunat
Chiar asa cum l-ai visat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu