miercuri, 5 septembrie 2007

Am fost criticata ca am un blog monocrom. Nu, nu sunt o fire pesimista! Imi plac culorile, baloanele, bulinele si vata pe bat, ador povestile si ciocolata. Si ca sa va conving, m-am hotarat sa va arat pozele mele preferate ... si colorate! :)


Manastirea Montserrat, Barcelona



Marea Mediterana vazuta de pe o plaja din Barcelona



Inceput de toamna



Apus urban





Libertate








Port Vell, Barcelona






Gradina mea din Iasington :p







Pisica atasata de gradina mea din Iasington









Lloret del Mar







Praid






...pe plaja in Albena








undeva pe coasta Bulgariei








Monaco












St.James Park, Londra








Londra











Tot Londra, tot intr-un parc







Pe Transfagarasan










Toamna si primavara...







Apus la Oceanul Atlantic, Porto






Raul Douro, Porto

Varsarea in Atlantic

---THE END, MY FRIEND----

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu