marți, 4 septembrie 2012

Twilight

In viata mea n-as fi crezut ca voi scrie un post despre Twilight! Dar cum 'never say never' m-am trezit acum, la miezul noptii sa va povestesc despre Alice Cullen... de fapt nu e nimic de povestit decat ce spune cartea. Ceea ce vreau eu sa spun de fapt este o declar personajul meu favorit, acum ca am terminat de citit si al treilea volum. Si asta pentru ca e singurul personaj modelat de Stephanie Meyer care are cu adevarat personalitate. Bella... o persoana extrem de fada, transparenta, care iese in evidenta prin fragilitatea ei si prin cat de obtuza e, fara viziune de viitor, fara dorinta de a trai momentul, rutinata, etc; si Edward... her soul mate.

Da, deci Alice are personalitate, e diferita, e unica, e frumoasa, e nebuna, e imprevizibila, intotdeauna actioneaza cu responsabilitate, si sincer mi-ar place o sora ca ea. Si pentru ca mi-e drag de Alice, m-am hotarat sa fiu ea de Halloween. Bun, sa zicem ca reusesc sa gasesc rochii din-alea vitage si tot felul de cardigan-uri sa ma imbrac. Medalionul e usor de facut. Cu ochii va fi o problema, nu ca nu s-ar gasi lentile de contact, dar sunt extrem de scumpe. Da' in fine, sa zicem ca merge si asta. Problema este parul... Cum ar fi posibil sa-mi stea MIE parul vreodata asa?!

Si bun, sa spunem ca nu mi-ar sta (ceea ce probabil se va intampla). Si medalionul nu va fi perfect identic, pentru ca probabil voi simti nevoia sa improvizez (adevarul e ca nu-s prea buna la imitat chestii). Si doar n-o sa-mi cumpar o rochie vintage doar ca asta ar purta Alice! Deci, problema problemelor e ca intr-un final de unde va sti lumea ce caracter am ales sa fiu de Halloween?! Asa pot sa fiu orice vampir vegetarian... ca poate vampirii chiar exista! :)

Uite inca o poza cu ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu