joi, 16 iulie 2009

Chestionarul lui Proust

Principala trasatura a caracterului meu: Nerabdarea. Sau sa spun idealismul?!

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Onoarea. Sinceritatea. Inteligenta. Umorul.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Senzualitatea. Eleganta. Inteligenta. Corectitudinea.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Loialitatea. Prezenta lor "acolo".

Principalul meu defect: Sa nu vreau sa pot.

Ocupatia mea preferata: Sa calatoresc. Sa iubesc. Sa surprind fragmente din viata. Sa visez.

Visul meu de fericire: Un tarm langa un oras fantastic. Un loc in care sa pot zambi in fiecare clipa a existentei mele. Sa fiu pe rand, stea, planta, pasare, animal, ocean, sa gust din furtuna, sa invat de la vant...si abia in cele din urma sa redevin om.

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa nu fi existat. Sa nu fi vazut frumusetea din jurul meu.

Ce-ati vrea sa fiti? Parafrazandu-l pe Proust: Eu insami, asa cum m-ar vrea oamenii pe care-i admir.

Tara in care-as vrea sa traiesc: Romania - cu conditia sa petrec sase luni pe an la New York, si sase la Tokyo.

Culoarea preferata: Toate culorile vii.

Floarea preferata: Macul. Papadia. Toate.

Pasarea preferata: Cea silentoasa.

Prozatorii mei preferati: Haruki Murakami. Milan Kundera. Si apoi toti ceilalti pe care i-am citit.

Poetii mei preferati: Bacovia. Blaga. Adrian Paunescu

Eroul meu preferat: Scrat din Ice Age.

Eroina mea preferata: Janka din 'Comedianta'

Compozitorii preferati: Giovanni Allevi

Pictorii preferaţi: Mondrian. Kandinsky. Salvador Dali. Picasso.

Eroii din viaţa reală: Prietenul meu fantastic.

Eroinele din istorie: Toate cele pe care le stiu si pe care nu le stiu, pentru ca prin puterea faptelor lor au ramas in istorie.

Bautura si mancarea preferate: Vinul rosu. Sushi.

Numele preferat: Cel al oamenilor pe care ii iubesc.

Ce detest cel mai mult: Faptele ieftine. Ipocrizia. Vorbitul tare in locuri publice. Plescaitul la masa. Prostul gust. Rautatea

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Daca definesc 'istoria' ca fiind tot ce a trecut deja, atunci detest profesorii din scoala care m-au silit sa le accept punctele lor de vedere doar pentru ca sunt ale lor.

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Sacrificiul.

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Seninatatea.

Cum as vrea sa mor: Impacata cu mine, cu ochii larg deschisi privind spre viitor.

Starea de spirit actuala: Oscilatie intre bine si rau.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Cele facute din naivitate si idealism.

Deviza mea: Renasc in fiecare zi...

Ce vreau sa invat: Tot ce nu stiu.

Ce ar insemna pentru mine sa-i invat pe altii: Sa deschid cutii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu