marți, 24 martie 2009

calatorind in jurul lumii

Si iata-ma in Brazilia...nu stiu cum, de fiecare data cand sunt in tara, destinatiile mele par foarte indepartate, iar cand ajung, Romania pare la o aruncatura de bat. Totusi calatoria a fost extrem de lunga...dar am avut ocazia sa vad cel mai frumos apus din viata mea, deasupra ecuatorului :)





Sa incep cu impresiile...e foarte complicat. Dintr-o data am inteles aproape tot ce am invatat la master...saracie, diferentele mari intre saraci si bogati, violenta stradala...E trist pentru ca toata viata aici se traieste dupa zidurile inalte si in masini...asta daca faci parte dintr-o clasa sociala care sa-ti permita sa-ti cumperi o masina...





Si totusi prima mea dimineata in Fortaleza, in casa lui Emidio a fost perfecta. Parca ma vedeam in "Sclava Izaura" :) Am mancat brigaderos si ne-am dat in hamace :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu